Oct 6, 2010

Написано от DJL в категория Любопитно, Наука | 0 коментара

1 Звезда2 Звезди3 Звезди4 Звезди5 Звезди (Няма рейтинг)
Loading ... Loading ...
229 прегледа

Малко алкохол не вреди на бебето

Умереното пиене на алкохол по време на бременност не увеличава риска за увреждания на плода. Това показва изследване на учени от Университетския колеж на Лондон, предаде АСН.

Новото изследване контрастира на установеното мнение на медиците, които по правило забраняват на бъдещите майки да близват алкохол по време на бременността.

В проучването на британците, публикувано в “Journal of Epidemiology & Community Health”, са участвали 11 000 деца на 5-годишна възраст. То стига до заключението, че няма доказателства, че пиенето на алкохол по време на бременност е вредно, отбелязва бгнес.

Учените все пак открили емоционални и поведенчески проблеми при някои от децата, чиито майки пиели много. До сега лекарите са изследвали как прекомерната консумация на спиртни напитки води до проблеми при развитието на плода. За първи път експерти анализират как умереното количество алкохол влияе на бебето.

“Доказахме, че плодът не се уврежда по никакъв начин при умерена консумация на алкохол”, заявиха учените.

Actualno.com

Add This! Blinkbits Blinklist Blogmarks BlogMemes BlueDot BlogLines co.mments Connotea del.icio.us de.lirio.us Digg Diigo DZone Facebook FeedMeLinks Folkd.com Fleck Furl Google Google Reader icio.de IndianPad Leonaut LinkaGoGo Linkarena Linkter Magnolia Mister Wong MyShare Ask.com MyStuff Ask.com Yahoo! MyWeb Netscape Netvouz Newsgator Newsvine Oneview.de RawSugar reddit Rojo Segnalo Shadows Simpy SlashDot Smarking Sphere Spurl Startaid StumbleUpon TailRank Technorati ThisNext yigg.de Webnews.de ReadMe.ru Dobavi.com Dao.bg Lubimi.com Ping.bg Pipe.bg Svejo.net Web-bg.com Plugin by Dichev.com

Остави Коментар