Oct 7, 2010

Написано от DJL в категория Любопитно, Наука | 0 коментара

1 Звезда2 Звезди3 Звезди4 Звезди5 Звезди (Няма рейтинг)
Loading ... Loading ...
214 прегледа

Двудневна седмична диета намалява риска от рак на гърдата

Спазването на диета два дни в седмицата може да намали наполовина риска от рак на гърдата, твърдят учените.

Проучване установило, че жените с наднормено тегло, които се подложили на ограничителна диета, имали с до 40 на сто по-ниски нива на причиняващите рак хормони и по-малко излишни килограми.

Проучването е проведено със сто жени с проблемно тегло, като половината от тях били подложени на двудневна диета с по 650 калории, а останалите консумирали по 1500 калории през цялата седмица.

След шест месеца нивата на хормона лептин намалели с 40 на сто, на инсулина – с 25%, а нивата на протеин, свързан с възпаленията, били с 15% по-ниски. И трите са свързани с рака на гърдата.

Жените, които консумирали по1500 калории на ден със средиземноморска диета, имали подобни резултати.

Учените смятат, че новата диета може да бъде от полза на жените, които трудно спазват хранителен режим.

Периодичната диета е алтернатива на традиционните, която може да се използва не само за загуба на тегло, но и за понижаване на риска от рак на гърдата.

Health.bg

Add This! Blinkbits Blinklist Blogmarks BlogMemes BlueDot BlogLines co.mments Connotea del.icio.us de.lirio.us Digg Diigo DZone Facebook FeedMeLinks Folkd.com Fleck Furl Google Google Reader icio.de IndianPad Leonaut LinkaGoGo Linkarena Linkter Magnolia Mister Wong MyShare Ask.com MyStuff Ask.com Yahoo! MyWeb Netscape Netvouz Newsgator Newsvine Oneview.de RawSugar reddit Rojo Segnalo Shadows Simpy SlashDot Smarking Sphere Spurl Startaid StumbleUpon TailRank Technorati ThisNext yigg.de Webnews.de ReadMe.ru Dobavi.com Dao.bg Lubimi.com Ping.bg Pipe.bg Svejo.net Web-bg.com Plugin by Dichev.com

Остави Коментар